sierpnia 03, 2017

hello, it's me.


Tak, dobrze myślicie, ta blondynka to ja.
Pewnego jesiennego dnia 1997 roku podczas urodzin mojego sąsiada postanowiłam wyjść na świat. Dali mi na imię Oliwia, ale obecnie bardziej wolę jak się zwraca do mnie Oli. Na blogu chciałabym pokazać Wam moje spojrzenie na świat i modę, co pozwoli Wam lepiej mnie poznać. Nie wiem czy często będę coś do Was pisać. Cudem będzie jak posty będą regularne, ponieważ nie należę do osób pewnych siebie ze świetną sylwetką. Ale no, trzeba walczyć o własne marzenia i mimo iż teraz nie akceptuje siebie, chcę walczyć by kiedyś móc w pełni zaakceptować swoją osobę. Wtedy zdjęcia na pewno będą lepsze. Pozowanie nie jest moją mocną stroną, jednak kiedyś bardzo chciałam być modelką. Niestety niewielki wzrost nigdy mi tego nie umożliwi, więc teraz chcę się spełniać wokalnie oraz na blogu. Myślę, że tyle informacji o mnie Wam póki co wystarczy. Także zapraszam na zdjęcia, może komuś się spodobają :)



OUTFIT
t-shirt / new look
jacket / bershka
shorts / bershka
shoes / nike
sunglasses / stradivarius
bag / steve madden

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 OliStencel | BLOGSPOT.COM , Blogger