stycznia 14, 2018

clean your mind

Oczyść umysł, a radość sama przyjdzie.
Czasami mamy w głowie kłęby myśli, które odczuwamy jako fizyczny ciężar. Jest Nam źle i czujemy się przytłoczeni i ograniczeni. Wtedy na ratunek przychodzi oczyszczenie. Umysł można oczyścić w różnoraki sposób. Ja osobiście poddaje się czasem po prostu moim chęciom i spontanicznym pomysłom. Możecie to zauważyć po zdjęciach, które tym razem miały miejsce na placu zabaw. Stwierdziłam, że spędzenie czasu w takim miejscu, które każdy z Nas wspomina dość dobrze z okresu swojego dzieciństwa oczyści umysł i pozwoli na rozluźnienie się. Oczywiście można do tego też wykorzystać oglądanie filmów pod ciepłym kocem, czy to wybranie się na kręgle lub oczyszczenie troszkę bardziej fizyczne, bo na siłowni bądź uprawiając jakąś inną aktywność fizyczną. Ja osobiście poddaję się różnym czynnościom, a każda z nich jest równie dobra na oczyszczenie umysłu z problemów i zmartwień, które nie muszą cały czas zaprzątać naszych myśli.

Jeśli zaś chodzi o stylizację, to pewnego dnia wchodząc do pracy zauważyłam na manekinie sklepowym w H&M te zestawienie i tak bardzo mi się spodobało, że długo się nie namyślałam tylko weszłam i zakupiłam całość. Oczywiście można do tego coś dodać, można zmienić buty na bardziej eleganckie i dodać stylizacji bardziej kobiecego wydźwięku. Ja akurat teraz postawiłam na zwykłe timberlandy i prostą czarną torbę jako jedyny dodatek. A Wy jakie rzeczy potraficie robić, aby oczyścić własne umysły?


OUTFIT:
sweater / h&m
 trousers / h&m
shoes / timberland
bag / bershka


3 komentarze:

Copyright © 2016 OliStencel | BLOGSPOT.COM , Blogger