stycznia 01, 2018

New Year, new opportunities

 Nowy rok to nowe możliwości. Nowe cele, postanowienia i szansa na zaczęcie czegoś nowego.

"Nowy rok, nowa ja" takie typowe stwierdzenie, które najczęściej kończy się fiaskiem. Ciężko nam wytrwać w postanowieniach jakie sobie wybraliśmy. Jednak nie warto się zniechęcać. Ja staram sie wytrwać w tym co sobie postanowie. Tak naprawdę to nie warto sobie zakładać konkretnego czasu. Nie możemy mówić: od poniedziałku, od nowego roku, od nowego miesiąca, po wakacjach. Ja osobiście nie raz również tak robiłam. W końcu łatwiej zacząć od jutra niż już od dzisiaj. Jednak miejmy nadzieję, że ten nowy rok przyniesie Nam wszystkim spełnienie naszych marzeń, realizację celów, a także szansę na zaczęcie czegoś nowego. Dzisiaj mam dla Was zdjęcia w mojej tegorocznej stylizacji sylwestrowej. Bardzo błyszczący top z lejącym dekoltem, jeansy z ciekawymi dżetami, męska bluza o prostym kroju, a do tego wysokie platformy, które dodają całej stylizacji ostrego akcentu. Bardzo lubię takie połączenia, gdyż w taki dzień jak sylwester fajnie czuć się zarówno seksownie, jak i komfortowo. A jakie były Wasze stylizacje sylwestrowe? Mam nadzieję, że spędziliście ten czas w gronie bliskich Wam osób, a także że nowy rok przyniesie Nam to co najlepsze w realizacji wyznaczonych celów. Szczęśliwego Nowego Roku kochani!!


OUTFIT:
top / h&m
jeans / h&m
shoes / born2be.pl
blouse / adidas
bag / bershka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 OliStencel | BLOGSPOT.COM , Blogger